Skip to main content
Trustpilot

RESERÅDGIVARE I KÖPENHAMN

Intresseanmälan för tjänst som reserådgivare till vårt kontor i Köpenhamn 

SLOPESTAR SÖKER RESERÅDGIVARE SOM SKA SÄLJA OCH RÅDFÖRA VÅRA GÄSTER.  

Slopestar säljer skidresor till Alperna, primärt Italien och Österrike. Slopestar har bildats av skidentusiaster som vill förmedla den unika upplevelsen under skidresan. På Slopestar har vi ett grundläggande mål att ge våra gäster professionell service både före, under och efter skidresan. Vi erbjuder personlig service och skickar många förväntansfulla gäster till Alperna. 

OM JOBBET SOM RESERÅDGIVARE 


Som reserådgivare kommer din huvudsakliga uppgift att vara att sälja skidresor via telefon och e-post till våra gäster. Du följer gästen från den första kontakten till dess att returresan är avslutad. 

Detta kommer att innefatta: 

  • Vägledning om val av destination 
  • Bokning av resan 
  • Rådgivning om försäkringar och skidskola/skiduthyrning 
  • Uppföljning av frågor före avresa 
  • Uppföljning efter återkomsten 

Du är proaktiv och vi förväntar oss att du är nyfiken på att hitta alternativa lösningar på gästernas önskemål, i förekommande fall. Att arbeta självständigt, vara serviceinriktad, ärlig, uppmärksam och hålla ditt ord mot våra gäster är en självklarhet för dig. Det är ett plus om du redan kan danska, men absolut inget krav. 

Förutom försäljningen av skidresor kommer de dagliga arbetsuppgifterna att omfatta: 

  • Uppdatering av vår webbsida  
  • Uppdatering av information om hotell, lägenheter och pensionat. 
  • Olika avvecklingsuppgifter under vintersäsongen 

VAD KAN VI ERBJUDA? 

Vi erbjuder ett arbete i ett nystartat och dynamiskt företag med möjligheter till personlig utveckling på längre sikt inom områden som inköp, marknadsföring och logistik. Du kommer att ingå i ett mindre team på ca 10 kollegor där vi tillsammans skapar ramarna för Sveriges nyaste och bästa skidresearrangör. Det är inte långt från idé till handling. Genom att vara en del av Slopestar har du stora möjligheter att optimera företagets rutiner till förmån för alla. 

Vi erbjuder en modern arbetsplats med möjlighet till hemarbete, kombinerat med spännande dagar på vårt mysiga kontor mitt på Christianshavn i København. Vi ser helst att man är på kontoret 2-3 dagar i veckan. Tjänsten som reserådgivare på fulltid och det är en tillsvidare tjänst. Arbetet är säsongsbetonat och du får därför räkna med att arbeta 180 timmar per månad under vintern, inklusive helger var 3:e vecka, medan du på sommaren (när solen skiner) endast jobbar 120 timmar per månad och kan njuta av den svenska sommaren. 

Om du är intresserad, så ser vi fram emot att få din intresseanmälan och CV via e-post till Minna Henriksson, [email protected]. Om du vill kan du också skicka med en kort film där du presenterar vem du är. 

Fritextsökning
Logo fra Danmarks rejse garantifond
Logo for Danmarks rejsebureau forening